söndag 7 juli 2013

En dag på stranden!

 Igår var det en härlig dag!
Vi spenderade den på sjön, o på stranden. Vädret var perfekt med tanke på barnen, det var inte sådär överdrivet varmt, utan riktigt passligt med lite svalkande vindar.


Själv älskar jag att åka båt. Att få ta iland på en holme o att bara få sitta där o höra skärgårdens alla ljud. Måsarna. Vågorna. Båtarna.
Så perfekt som något kan bli!

 Själva äger vi ingen båt, så igår passade vi på att låna mina föräldrars skönhet.
Den har det passande namnet Gröna mamban!


Aron passade på att köra ett yoga pass :)


Ellinor sprang helst omkring med sin nya mumin simring!


Själv sprang jag omkring med kameran o fotade allt möjligt vackert!
Jag har ingen aning om vad det här är för växt, men den var väldigt söt, o doftade lite som lavendel.


Någon sorts strandgräs.


En annan söt blomma.


En gammal stock som legat där så länge jag kan minnas.

Idag fortsätter gårdsarbetet, då känns det härligt med gassande solsken :)

Tack för ditt besök! 
Linda

2 kommentarer: