fredag 13 april 2012

Problemet löst!

 Ja, jag har länge haft ett litet problem. Av någon konstig anledning så samlas för det mesta posten hos oss i högar på arbetsbänken i köket. För det första så ser det alltid så stökigt ut, o. för det andra så är ju högarna också i vägen.
Så nu har denna fruktlåda fått en funktion. Det är en helt vanlig fruktlåda från matbutiken, man brukar få dem gratis om man frågar.
Jag målade den vit, den var helt obehandlad, o. sedan fick den en passande text. Nu kan jag samla den viktigaste posten där, resten går direkt i vedlådan.


Sen hängde jag upp några krokar under hyllan som ni ser ovanför också, så att mina nya fina koppar skall få beundras. Jag fick dem i födelsedagspresent av mamma o. pappa. De är av märket Green Gate, o. serien heter Fay.

Ni skall ha en riktigt skön helg allihopa, hoppas vi får riktigt vårväder!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar