lördag 24 januari 2015

Årets första!








Jag ville titta in och hälsa er en riktigt mysig helg. Det känns ju lite mer viktigt nu med två dagar ledighet än när man var hemma alla dagar. Men skolan har verkligen känts helt toppen, och det har gått riktigt bra för Ellinor och Aron på dagis också.
 Allt är glada och nöjda.

Idag har jag köpt hem den första för i år.
Pärlhyacinten!
Vilken vårkänsla man får av dem, helt totalt oemotståndlig stod den där i affären så den fick följa med hem.
Köpte en bok idag också, Drömmen om ett Orangeri. Tänk att få ha ett eget Orangeri, verkligen rena drömmen.

Såg ni mina kettlebells på bilden? Dom skaffade jag mej före julen, och kan verkligen rekommendera sådana om någon funderar på att skaffa sej ett motionsredskap.
Dom tar först och främst minimalt med utrymme, och jag brukar faktist ha mina stående fullt synliga precis där ni ser dem. Då är det betydligt svårare att glömma bort dem, hihi.
Träningen är betydligt mer effektiv än jag kunde ana, och det är enkelt att leta upp ett fullständigt träningsprogram direkt på You Tube.
Sedan behövs inget mer än några meter fri golvyta. Därefter är det "bara" att svinga kulan.

Nu tänker jag leta upp en bra film så jag kan gosa ner mej i soffan med ett glas rött...

Ha en skön kväll!

♥ 

Linda

1 kommentar:

  1. Visst påminner det om våren med pärlhyacinter....jag tror oxå jag måste inhandla en nu till helgen.Jag har ju Sias siden oxå förståss.Vädret passar ju inte in för vår men........saknar sol.Kram fr m&p

    SvaraRadera