fredag 14 oktober 2011

Fredag är fin dag!

Igår blev mammas serveringsfat färdigt, med rätt text den här gången! Jag skrev ju om hur det gick med det här .
 Jag tror hon var nöjd med det, det var i alla fall jag. Nu får man bara vänta på att hon fixar något gott att servera på sitt fat :)

 

 Ikea-pallen blev oxå färdig igår. Den har varit på hälft länge, men igår kom inspirationen. Texten 'L'amour est le bonheur' blev mörkbrun den här gången. Det är ju franska, o. betyder 'Kärlek är lycka'.
 Den blev faktist så fin att den kan få stå framme nästa gång det kommer besök, o. inte åka in i klädgarderoben som förr!

 

 När jag var på g med penseln i högsta hugg så gjorde jag oxå en present till min farmor som fyller år idag. Skylten är gjord av framsidan på en låda till en gammal trasig byrå som var färdig för soptippen, men som jag tänkte att jag kanske ändå kunde behöva.
Hoppas att hon gillar den!


Nu skall det bli en promenad i solen med syrran, mamma, Morris o. barnvagnarna.

Det här är Morris när han jagar ekorrar.


Ha en fin fredag ni oxå, det tänker jag ha :)

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar