onsdag 9 maj 2012

Testing testing!

 Om ni har följt med min blogg så kommer ni kanske ihåg att jag skrev om att jag släpat hem en brygga som flutit iland på en strand här i närheten. Det var ju en hel del brädlappar, o. länge har jag funderat på vad jag skall göra av dem.

Här om dagen fick jag en ide som jag var tvungen att testa.
Litet annorlunda texter än jag vanligtvis brukar måla, o. svårt att få snyggt med ett så ojämnt underlag oxå måste jag säga.
Riktigt nöjd med resultatet är jag ändå!

Tycker dom skulle passa perfekt i en sommarstuga till exempel,
eller om man gillar inredning i New England-stil.
Skyltarna är till salu, o. går även att beställa med personlig text. Om du är intresserad, ta kontakt här på bloggen, eller via e-mail vittnottlantligt@hotmail.com.

Jag gillar faktist att blanda ihop New England med franskt o. lantligt som ju nog är min absoluta favorit. För mej känns det som att bara New England-stilen blir litet för mycket på något sätt, om ni förstår vad jag menar.



Nu skall jag skynda mej ut i verkstaden igen medan Ellinor sover :)
Ha det så bra!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar