fredag 21 mars 2014

Vardagslyx!

Nybryggd Café au lait o en rykande färsk Lantliv...mmm!







Att få sätta sej ned i lugn o ro med en obläddrad Lantliv som just ramlat ner i postlådan. Lägg till det en färsk kaffe o några solstrålar som söker sej in genom fönstret. Ett litet avbrott i vardagsrutinerna. För en småbarnsmamma känns det ganska lyxigt, såhär fredagen till ära.
Det är många år sedan jag prenumererat på en tidning, men nu efter att jag i flere års tid köpt min favvo inredningstidning som lösnummer slog jag till sist till. Vad man väntar de där sista dagarna när man vet att den just ska ligga där i lådan, sprängfylld av inspiration.

En helt annan sak som gör mej så där barnsligt lycklig är min nya handväska. Min fina sambo, ja jag hoppas ju att jag nångång får kalla honom man, köpte den åt mej på kryssningen för några veckor sedan. Den är two in one, o väskorna kan användas skilt för sej. Man kan också knäppa man fast den lilla väskan inne i den stora o har då många små fack för telefonen till exempel. Den lilla väskan blir också ett perfekt fodral till en surfplatta, om man har en sådan vill säga. Den stora väskan har dessutom en dragkedja på var sida, så den kan bli lite större om det behövs. Ulrika är märket om någon undrar. I love it!

Nu slänger jag mej i soffan o kollar en mysig film.
Ha en skön helg!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar