fredag 4 oktober 2013

Den fann sin plats!

Jag har funderat vad jag skall ha den till, den gamla trälådan. Den har flyttat plats litet hit o dit, o jag måste erkänna att den till o med har varit en resa ner i källaren fast jag vet att den är för fin för att stå undangömd där.
Nu när jag städade undan sommarsakerna från trädgården fick jag syn på den, o då visste jag precis till vad jag skulle använda den.
Allt som oftast när dom små ser på film åker kuddarna från soffan ner på golvet, o ibland försvinner dom sedan för att hittas på de mest konstiga ställen...jag vet, en kudde är rätt så stor, men den går nog att gömma nästan varsomhelst ändå!

Ny kuddförvaringsplats.


 Jag vet inte exakt hur gammal den här lådan är, den är i ett otroligt bra skick, men ett antal år på nacken har den nog, det ser ni på den gamla etiketten.
Jag har fått den av mina svärföräldrar, där den stod, o hade stått väldigt länge, undangömd på vinden.


Synd att dom inte har lika fina lådor på Alko nuförtiden.


Jag har svårt att bestämma vilken sida som ska stå framåt o synas allra bäst,  men man kan ju svänga på lådan då o då :)



Jag önskar er ett riktigt skönt o mysigt veckoslut!

Linda

1 kommentar: