måndag 28 oktober 2013

The winner takes it all!

 Nu har det äntligen blivit dags för den utlovade tävlingen här på bloggen!
Jag hade så svårt att bestämma mej för vad priset skulle bestå av, men valet föll slutligen på detta. Väldigt julinspirerat.


 Känner du att de här grejerna som sitter på min anslagstavla skulle passa perfekt hemma hos dej så gäller följande:

1 lott
Skriv en kommentar i detta inlägg.
 
2 lotter
Skriv en kommentar o länka med  bild.
 
3 lotter
Skriv en kommentar, länka o bli följare av min blogg.
 
4 lotter
Skriv en kommentar, länka, bli följare av min blogg o mitt instagramkonto vittnottlantligt

Du kan såklart oxå  t.ex. kommentera inlägget o bli instagramföljare (två lotter), men skriv hur många lotter du tar.

Har du ingen blogg kan du kommentera anonymt, skriv
då din e-mail adress.






Vinnaren dras den 18 november,
o alla som deltagit före kl.18 är med o tävlar,
var med du oxå!

Lycka till!

Linda

6 kommentarer:

  1. Jag är gärna med i utlottningen av dessa fina saker. :)

    SvaraRadera
  2. Int kan man ju missa en chans att få en present av dej :) Allt du gör är sååå fint vännen!

    SvaraRadera
  3. Nåja, nu har jag länkat till hit :) Du är så otroligt händig Linda! *avis*

    SvaraRadera
  4. Hej
    Vilken fin utlottning. Jag är gärna med och ser om jag har tur. Ett hjärta sitter aldrig fel.
    Kram och med önskan om en fin advent.

    SvaraRadera
  5. Så fina grejer��så jag vill vara med i utlottningen��

    SvaraRadera
  6. Glömde skriva syrran efter��

    SvaraRadera